michipichii

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Michelle Richnau - 27 oktober 2014 11:29

Så otroligt skönt med lov! Jag som brukar hata måndagar men i och med att man är ledig idag så känns det rätt bra! Det enda som fattas är att man skulle haft internet..(vår internetmängd är slut för månaden).. Får det först på lördag. Men aja så därför gör jag mobilinlägg för tillfället. Lite irriterande att inte kunna använda någon font faktiskt.
Har en ny idé till halloween dräkt, eftersom jag är bjuden på fest på fredagen och sen kanske drar ut och dansar så känns inte "nerstänkt med fejkblod" som ett vinnande koncept, och hur många kommer fatta att jag klätt ut mig till Sookie Stackhouse egentligen? Så vi får se, jag har en annan idé som inte alls är lika kladdig. Kan lägga upp bild när jag vet om jag kan få tag på rätt grejer till. På torsdag är det tänkt att jag ska ha Rebecca över dagen för att fira hennes födelsedag som är på lördag, WOHO 18 ÅR, så hoppas hon kommer tycka att det blir mysigt. Sen den 7e så fyller jag 20! Känner mig rättså peppad faktiskt, inte bara för att jag kommer kunna gå in på systemet utan det känns rättså kul över lag ville jag inte känt på flera år så det gillar vi!

True that.

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards