michipichii

Alla inlägg under mars 2014

Av Michelle Richnau - 27 mars 2014 23:05

[Bild]

Av Michelle Richnau - 25 mars 2014 09:35

Fixade till ett linne igår kväll med mina t-shirt pennor! Blev rättså nöjd. Sitter i skolan nu och väntar på att lektionen ska börja, har ont i halsen så jag knappt kan svälja, vilken utomordentlig tur jag har hela tiden! Tänkte unna mig lite shopping på torsdag tror jag, skulle behöva handla in lite stuff.

Av Michelle Richnau - 24 mars 2014 15:50

Sitter ute i solen och tar en paus ifrån skolarbetet. Hade för ont i foten idag för att gå till skolan. Kändes ju kul när jag ringde och skulle sjukskriva mig imorse och hon kände igen min röst, ehm. Då är det illa, men har haft sån otur på sista tiden. Liksom jag vill ju gå till skolan för där finns alla underbart fina människor och en kafeteria med ett måttligt förråd av choklad! Tänkte styla ett(kanske två!)vitt linne efter arbetet. Tjoho.

Av Michelle Richnau - 14 mars 2014 08:45

Jaa.. Stukningen var en spricka nästintill var benet av i foten.. Fuck my life.. Så tur. Kan inte träna på 6 veckor nu, jag som hade kommit igång så bra och gått ner 11 kg och allt.. Nu kommer jag ju gå upp allt helvetes skit. Men ja, ska iallafall baka idag som tröst, tänkte göra dumlémuffins och chocolate chip cookies! Omnom! 

 

Fy fan va pissed jag skulle bli om någon snodde min mat! Skulle rage:a ut.

 


Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards