michipichii

Alla inlägg under februari 2012

Av Michelle Richnau - 18 februari 2012 13:27

Oh yehhhs. Jag har inte skrivit på ett tag. Kan bero på brist på insperation. Har rättså mycket saker att hinna med idag :

  1. Städa klart rummet och vika in kläderna.
  2. Fixa läxan till fotokursen på måndag + att jag måste läsa igenom hela manualen grundligt.
  3. Skriva klart mitt cv så jag kan fixa ett sommarjobb så man kan tjäna lite kosing.
  4. Plugga lite matte för förberedandes skull.
  5. Tvätta underkläder. 

Ja, så ser det väl ut. Lite grejor kan jag väl göra imorn för jag vill hinna rita lite och slappa. Blir väl att kolla på ngn film med Bengan eftersom mamma är uppe i Östersund och har latjolajbans. Ne, men hon behöver ha lite tid för sig själv. Ser framemot måndag kväll när andra dagen av fotokursen börjar, vi lärde oss om manuell exponering första gången. Mkt om bländare, iso osv. Har skämt bort min kamera med ett linsskydd och plastskydd till displayen, införskaffade grejorna på Kjell & Company. Känns bättre så man inte får en hjärtattack av en fet skråma eller fingeravtryck. Ledsen att göra dig besviken men det blir inga blider nu. Förmodligen senare efter som jag är på ett sådant skrivhumör idag. Ha det gött.

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards