michipichii

Alla inlägg under februari 2014

Av Michelle Richnau - 27 februari 2014 22:39

Mja okey kanske inte svart men lite sådär chokladbrun bränna har jag väl iallafall! En vecka på Gran Canaria var väl inte direkt helt fel. Grymt fint var det, men jävlar vad det blåste! Iallafall nu är jag hemma och "borta bra men hemma bäst" stämmer grymt mkt inte på hur jag känner. Rent av himmelskt att sova i sin egen säng. Och kan skriva som en liten extra grej, Grattis i efterskott Isak! Hoppas din present blev bra. 

 

När jag hade svart kort hår! Snyggt eller nja? Njaa. Dunno. 

Av Michelle Richnau - 19 februari 2014 11:42

Äntligen påväg! Flyget går 15.30 idag, så grymt taggad! Kommer ta massa bilder med systemkameran och jobba på brännan. Och dricka massa exotiska drinkar ;) kommer sakna alla underbara dock!
Må det bli sexiga spanjorer, delikata drinkar och stekhet sol!

Av Michelle Richnau - 10 februari 2014 02:33

Och en bild på vad jag åt idag.. Igår! Fyi är hungrig som ett as.

Av Michelle Richnau - 9 februari 2014 01:31

Tidig söndag! Hyrde nästan bara filmer med Dylan o'brien och man får verkligen se han "in action" i The First Time. Riktigt skön film, speciellt Dylan hehe ;) men yes, hade curling igår, fick x antal blåmärken, det var väl helt okey egentligen.
Mm alla hjärtans dag nu nästa fredag, ska man ha anti-alla hjärtans dag eller tröstäta i omåttliga mängder? Mm får fundera på det där. Får väl älska mig själv lite extra eller något.
Måste säga att jag är otroligt stolt över en viss person, Beccis du är amazing och grym, glöm inte det.
Det var två låtar ifrån The First time som jag tyckte va riktigt grymma, den ena heter Vampire's kiss med John Gold och den andra heter Silly boy med The Blue van.

Mmm fin pojke. Me likey.

Av Michelle Richnau - 3 februari 2014 22:03


Är dock mästaren på komplikation men.. time 2 get less complicated!

Av Michelle Richnau - 3 februari 2014 10:49

Hade det mys i lördags med Jos!

Av Michelle Richnau - 3 februari 2014 10:29

 

Vill köpa nya cheap monday jeans! Får dra ner till kära bror eller något. Men behöver mer cash, får fixa helgjobb. Funderar antingen på MM eller något i Grangärde så jag slipper åka så långt. 

 

     

Älskar tatueringar med bara linjer utan fyllning. Det är så enkelt och vackert.   

 

Av Michelle Richnau - 1 februari 2014 13:08

Tjo! Igår var jag på metal night och kollade på Myvera och Cruel Devoted med Christian och Hampus. Det var riktigt trevligt! Bra band och så vidare. Så grymt skönt med helg, behövs uppehåll från skolan lite då och då så man kan samla sig. Men yeeeah, livet flyter på. Längtar tills jag och mamma drar till Canarie öarna, har inte vart på något tropiskt ställe på typ 10 år. Kommer gå gjuten runt med systemkameran och bara njuta. Har längtar så länge efter att få gå på en strand och plocka snäckor! Men inte bada i havet.. Nej.. Vill inte ens riskera att stötta på en haj.

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards