michipichii

Alla inlägg under augusti 2015

5/8

Av Michelle Richnau - 5 augusti 2015 23:01

Något jätte mysigt hände nyss. Jag råkade få bort massa text som jag redan skrivit och nu måste jag försöka återskapa detta. 

 

Om aktivit bloggande defineras som att göra några inlägg om året så är man ju i topp trim! Nej men det har hänt på tok för mycket för att hinnas skrivas såhär. Både emotionellt och materiellt. Har varit ledig nu i två veckor. Upplevt det som hat-skönt. Har hunnit bygga upp träningsformen till den gamla. Men det bästa är att kunna sitta upp sent, hinka kaffe, lyssna på svensk hip hop, sitta på datorn och vara allmänt högstadie-rebell. Har till och med börjat sätta titlar på mina dagboksinlägg igen, det som jag skriver på nu heter Idioternas Parningsdans. Kreativt. Och ja, jag har nog nämnt det tidigare att jag skriver dagbok. Jag samlar på minnen. Väldigt poetiskt. Jag hoppas verkligen att om någon läser detta förstår min ironi som dyker upp. 

 

Återkommer väl om några månader om jag inte får något okänt ryck. 

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards