michipichii

Alla inlägg under september 2014

Av Michelle Richnau - 28 september 2014 21:12

Jag vet inte vad jag gör. Har stress-fotat för att få in bild exemplar som ska kunna använda till Lysmasken. Hoppas det bara blev bra eller något. 

 

Obs, jag är inte naken för gudsskull. Tat lugnt. Men nej, detta är inte bilden till Lysmasken. Den är hemlig till på tisdag.

 

Trailen till That awkward moment. Kolla. 

Av Michelle Richnau - 28 september 2014 17:56

Idag vaknade jag 11 tror jag, rättså skönt. Låg och kollade på film till klockan 3 tror jag. Såg två riktigt bra filmer igår! Första heter "That awkward moment" och den var så bra eftersom jag i princip bara sett filmer som handlat om tjej-gäng och att man får följa dem gå igenom massa saker och hjälper varandra att ta igenom sig det. Men den här filmen handlade om ett jätte härligt kill-gäng och de hade så grymt bra humor och man kände verkligen den där bromancen mellan dem. Den var riktigt bra i alla fall. Sen såg jag på "Greta - surviving summer" och det var något med henne som jag kände igen. Det blev en del nostalgiska tonårsvibbar ifrån den. Den kanske var tragisk bitvis men vem har inte upplevt tragedi i det minst sagt röriga tonåren? Aja, tränade precis, sprang i en halvtimme. Snart blir det fläskfilé med potatisgratäng, så himla hungrig. Ledig imorgon och tack och lov för det! Sen på tisdag är det Lysmasken(kulturevangemang) och är riktigt taggad! Inte så himla taggad på att vara i stan från halv 9 till efter nio på kvällen dock.. Men man får väl ta det lugnt och inte stressa. Lätt att säga. 

 

Av Michelle Richnau - 27 september 2014 13:21

Faktiskt inte bakis efter igår! Riktigt skönt. Hade en skön kväll igår, dansade mer än jag stod still precis så som det ska vara. 

Idag tänkte jag sitta mest och chilla, kanske ut fotografera lite. Men sen jävlar ska jag spela LoL! 

      Har beslutsångest om jag ska köpa en vinterjacka eller om jag ska fixa håret först. För det gäller att tygla cashen lite i alla fall. Jag tänkte lägga i fler blonda slingor. Men vi får se.  

Av Michelle Richnau - 24 september 2014 21:43

Sitter och pysslar om mig lite sådär kvällen innan skolfotot. Håller på att bleka tänderna lite med: 

 

Den ger faktiskt resultat! Tänderna blir en aning vitare. Man får bara bleka dom 4 gånger om året står det på bruksanvisningen. Nu är det andra gången för mig. Ska låta krämen vara på tänderna i 20 min och man märker redan en lite vitare nyans. OBS det är inge dunder blekningsmedel som ger kakelvita tänder på en omgång men vitare blir dom iaf.

 

Jätte sugen på att beställa den här jackan från Nelly, men det står emellan den och en ifrån HM:

 

Har beslutsångest.. Kommentera gärna vilken som är snyggast! 

 

 

 

Av Michelle Richnau - 24 september 2014 21:08

Så, onsdag idag. Haft klassråd, vilket är det värdelösaste som finns på schemat. Sen hade vi engelska, sen estetisk kommunikation vilket vi höll på med förberedelserna till Lysmasken. Sedan efter lunch så hade vi bild och då höll jag på med min "staty", gipsade huvudet idag. Sen fikade jag med lilla fina Beccis! Mys. Sen gick vi runt lite på stan. Sen drog jag hem och fotograferade lite. Vi hade typ någon uppgift att ta lite specifika bilder till imorn men en av uppgifterna var otroligt knepiga.. Kan inte berätta varför ännu dock. Hemligstämplat.

Förde över massa gamla blider från i somras när jag var och hälsade på hos min moster i Schweiz. Tänkte lägga upp några som jag tog!

         

Helt sjukt hur Schweizare är galna i kossor. Just saying.  

 

Av Michelle Richnau - 23 september 2014 16:43

Förut fick jag nästan tvinga mig själv till att blogga, nu kan jag inte låta bli. Men det beror väl på att jag inte kunde det förut. Eller jag kunde men vi har haft så dåligt internet förut att det tog århundraden att ladda upp en bild med mera. Men nu när allt gå på en gång så är det ju roligare. 

Äntligen gjort klart entreprenör läxan, så nu har jag inte någon läxa i princip. Vilket är himmelskt. Så nu sitter jag och spelar. Och bloggar. 

Obs fett tråkigt inlägg. 

Av Michelle Richnau - 23 september 2014 12:31

Har ett dundrande magknip. I och för sig det har jag jämt men det var mycket mer intensivare och annorlunda idag. Inge vidare alls, vill inte ens röra på mig. Men sånna dagar så är det ju bara att ta det lugnt så. I give myself permission because: 

 

Av Michelle Richnau - 22 september 2014 23:32

Ligger och kollar på Scooby doo where are you avsnitt, älska'rt. Lite drygt bara att den engelska är gjord så att skratt är fixat varje gång Scooby säger något.. Och då menar jag varje gång. Inte så kul. Jag brukade faktiskt skratta förut åt saker men.. Så förstört men ändå så bra.

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards