michipichii

Alla inlägg under december 2013

Av Michelle Richnau - 19 december 2013 22:29

Så, tjo. Sista dagen imorgon sen jullov. Känns riktigt fint. Allt jag längtar till är att få gå på mellandagsrean och jag kommer stå där som ett hungrigt rovdjur redo att attackera alla kläder med oranga lappar på. Men mest så längtar jag tills jag får se Simon. 

Okey jag vet inte riktigt vad jag kan skriva så jag tar lite random frågor och svarar på bara för att. 

 

Favoritblomma? Lotus, körsbärsblomma och ros. I den ordningen. 

Vilket spel skulle du vilja blev till verklighet? Oj, skulle nog säga skyrim lol. 

Vad är du rädd för? Hajar. Världens snuskigaste djur. Jag skulle försöka strypa mig själv innan hajen skulle äta upp mig. Sen att bli lämnad, att inte vara tillräcklig. Och att tappa tänder. 

Vad lyssnar du på just nu? Just nu lyssnar jag på I see fire med Ed Sheeran. Bästa låten på väldigt länge. 

Är du optimistisk? Njaa. Nja. Oftast tänker jag att det värsta kan hända för att inte behöva falla så hårt. Och att förvänta sig saker har inte heller vart någon idé. Bättre att bli överraskad om det faktiskt händer. Någon gång kanske jag är optimistisk. Eller jag vill nog mer att andra ska vara optimistiska än att vara det själv.

Favorit doft? BENSIN. Och min vaniljparfym. 

Skills? Nudda nästippen med tungan, haha! 

Vad ska det stå på din gravsten? Här vilar en liten legend. 

Vilka litar du på? Har väldigt svårt för sånt. Men försöker lita på dom som står mig närmast så gott jag kan. 

Hur känner du dig just nu? Fundersam, mätt och lugn. Så riktigt bra. 

Favorit godis/snacks? Typ all Choklad, lakrits, dillchips, sura melon stänger, smörade popcorn med mera saker som jag inte kommer på just nu. 

 

Mja lite blandade frågor. Natti.

 

Av Michelle Richnau - 17 december 2013 16:50

Så ghfjgGLAD! Har ju börjat träna lite lagom nu i några veckor typ 3 ggr i veckan och jag vägde 72 kg (ibland 73 när det vart buffé eller nallat för mycket ur kakburken) och nu vägde jag 68,5 kg och jag trodde nästan inte att ett piss hade hänt. Så fuck you fett, nu kommer det hända grejer! 

 

Och ska det här seriöst vara julväder? Ska jag behöva olja in tefatet för att kunna åka?! Nej, besvikelse. Kan redan gissa vad min bror kommer tänka. Han kommer väl delvis upp för att se snön och så kommer han upp till detta wtf-är-det-mars-eller. Pinsamt.

 

Sitter och scrollar igenom tumblr och funderar. Min tumblr består mest av tatueringar, piercingar och Supernatural. Och liiiiiite Vampire Diaries. Och gothic shit.   

 

Saknar Beccis så grymt mycket, saknar ditt leende och ditt skratt <3. 

 

Det var nästan en evighet sen jag fick vakna upp bredvid dig och känna din värme. Saknar att ha dig nära. Men snart, snart får jag vakna upp bredvid världens finaste människa igen. Simon.

 

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards