michipichii

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2016

<<Riot<<

Av Michelle Richnau - 8 oktober 2016 11:49

Much tumblr, much wow.  

 

Det finns många sätt att få utlopp, dock är det flesta jag kan komma på de mest destruktiva. Det kanske märks att jag gillar ordet "destruktiv". Det är i princip mitt favoritord, det beskriver så väl min mentalitet. 

 

Så mycket som händer, tankar som går och kommer. Människor som påverkar en i några sekunder och sen försvinner bort i ett universellt vakum. Hinner knappt andas på en innan det är dags att säga hej då. 

 

Nej men prestation. Det ska ju vara viktigt, att prestera och tillfredställa varenda jävel. Slita arslet av sig för en gnutta beröm och sedan vilja höra mer, bli bättre och bättre när man duger som man är. Det går inte att vara övermänsklig hur mycket man än vill det. Man ska vara duktig på jobbet, kunna skryta om att man gymmar, äter bra(eller iaf inte för mycket), ser bra ut naken, hinna diska/städa/moppa mm, umgås med människor och sen ska man vara en hejjare på att vara trevligt bemötande och positiv. Förtrycka den där inre bitterfittan som pendlar mellan pms- och mensutbrott som vill äta sig fet. Man ska vara så nöjd med allt, livet ska kännas så jävla bra. Men du, kör upp den där perfekta livsstilen någonstans för den här kvinnan hinner knappt raka sig under armarna. 

 

Jag vet inte mer vad jag ska skriva, det mesta snurrar runt där uppe och vill inte riktigt rinna ur. 

 

I am out. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Richnau - 13 oktober 2016 16:05

Kärlek ska testas, äkta kärlek kommer alltid testas. Vi har testats. Många gånger. Och det bevisar att varje val som skulle kunna slutat annorlunda, ett annat steg, ett steg längre ifrån. Tog oss bara närmare. Varje gång vi kunnat välja bort varandra...

Av Michelle Richnau - 5 november 2015 21:27


Varför vill man vara destruktiv? Är det ett tecken på frustration eller missbelåtenhet? Jag vill vara destruktiv. Ersätta tröstätande med cigaretter och halvfulla vinglas, dansa naken i höstnatten och riskera varje ögonblick. Är jag omättbar? Behövs ...

Av Michelle Richnau - 13 oktober 2015 01:09


Smått depprimerande inlägg. Det känns så värdelöst att skriva det här. Jag skriver ju faktiskt allt igentligen i min journal(låter så extremt fult med "dagbok"). Men på något sätt så ska ju detta vara min småanonyma sträckning till allmänheten ell...

Av Michelle Richnau - 27 september 2015 21:37

Som vanligt så var det en evighet sen jag bloggade och det har hänt en hel del under tiden, även på bara några dagar. Jag blev sådär extremt sugen på att skriva av mig för det finns som sagt mycket. Jag börjar som sagt med de lite "viktigare";   ...

5/8

Av Michelle Richnau - 5 augusti 2015 23:01

Något jätte mysigt hände nyss. Jag råkade få bort massa text som jag redan skrivit och nu måste jag försöka återskapa detta.    Om aktivit bloggande defineras som att göra några inlägg om året så är man ju i topp trim! Nej men det har hänt på tok...

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards