michipichii

Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Michelle Richnau - 13 oktober 2016 16:05

Kärlek ska testas, äkta kärlek kommer alltid testas. Vi har testats. Många gånger. Och det bevisar att varje val som skulle kunna slutat annorlunda, ett annat steg, ett steg längre ifrån. Tog oss bara närmare. Varje gång vi kunnat välja bort varandra så valde vi varandra. Helhjärtat. Och det skulle jag göra många gånger om. Oavsett hur många gånger vi kommer bli testade så väljer jag dig, för det finns ingen som jag behöver lika mycket som jag behöver dig. Det känns värt att bråka med dig. Det känns värt att bli helt skogstokig på dig för du är värd all omsorg och tid. Alla bråk, tårar och ilska. Du är värd allt. Kärlek är när du riskerar allt. När man klarar sig men ändå inte klarar sig utan personen. När jag ser dig så ser jag det vackraste jag vet. Jag ser allt. Och jag vill att du ska se allt. Bara du ska få se det ingen annan sett. 

 

Varför ska man jämföra sig med andra? Det finns ingen anledning att göra det. Fast ändå så gör man det. Jämför vårat utseende, matvanor, prestation med mera. Värdelöst. Man skulle duga även om man var helt värdelös. Man skulle vara helt fucking fab ändå. Man duger som man blivit skapt. 

     

Tumblr lär mig mer med några citat på någon minut än vad mitt 21 åriga liv gjort. 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards