michipichii

Alla inlägg under mars 2015

Av Michelle Richnau - 8 mars 2015 13:38

*En person som blir att tänka på det som var roligt, eller spelar upp ett skämt i efterhand, och blir att fnissa okontrollerat. 

 

Happens all the time. Och det är så grymt pinsamt. Kan inte ens hindra det. 

 

Försöker skriva klart mitt argumenterande tal till imorgon. Tydligen hade jag inte sparat det jag skrivit först så var tvungen att börjar om. Fint. 

 

Måste börjar skissa på en tatuering till en kompis oxå. Får se om jag hinner börja idag, måste hinna träna idag. Blir fjärde löp-passet den här veckan, 40 min. Längtar så grymt mycket till studenten. Till hela studentveckan. Balen, säckvandringen, fester, även fixet av lakarna och flaket men speciellt studentdagen. Sen på sommaren så blir det sommarjobb och sedan flytt till Uppsala. Behöver komma iväg. Kan inte stanna här mitt i ingenstans, det är inget liv jag vill ha. Inget liv för mig. 

 

8/3

Av Michelle Richnau - 8 mars 2015 13:29

Damn.

5/3

Av Michelle Richnau - 5 mars 2015 22:13

Yeah I'm back I guess. Vet dock inte om det är på riktigt eller bara en såndär "doppa tårna" igen eller vad man ska säga. 

 

Fy satan om folk kunde se ens facebook historik. Då skulle man vara rättså rökt. Eller nja, kanske inte men ändå. 

 

Sportlovet var minst sagt intensivt. Var helt slut efter studentkryssningen, lugnt det bästa jag gjort i mitt liv. Sen så festade jag helgen direkt efter, så man kan säga att mitt lov kan sumeras med alkohol, dans och baksmälla. Och förstås fyllekäk och vila. Rättså fint ändå! Fyllekäk är mitt liv. Finns seriöst inget bättre efter en lång utekväll med drinkar och obegränsat dansande och sedan komma hem och raffsa ihop rester och frossa i sängen med film. 

 


Så skön. Den spelades i slutet på en episod på serien Girls, som är en knäpp men grym serie, och blev helt i trans när jag hörde det två första meningarna. Eargasm for sure. 

 

När jag hittar en riktigt skön låt då är det lite som om jag kommer in i en helt annan värld eller som om min omgivning blir inlindad i silkespapper och det blir lite sådär skönt luddigt. Och nu har jag kommit in lite i en sån "bubbla". Satans låt. Han den där Miguel kan sina grejer. 

 

Jag... Tänker fan inte skriva om känslor här. Palla. Fett bullshit.

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards