michipichii

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Michelle Richnau - 18 september 2014 20:32

Jag tittar när du ser. Du ser. Men inget mer. 

 

Det känns fel. Så fel. 

 

Jag vill. Men det räcker inte till.

Förlåt för min emotionella sida står 

still. 

 

Vi låter skiten vara. Sluta fråga. Sluta svara.

 

Obs. Filosofiskt moment osv. 

Av Michelle Richnau - 18 september 2014 17:50

Plockat ut och in disk i diskmaskin. Lagat fläskfilé lasagne med ostsås och championer, sen fick jag för mig att göra chokladmuffins direkt efter.

Av Michelle Richnau - 18 september 2014 12:59

Kanel och äppel muffins.


Av Michelle Richnau - 18 september 2014 11:55

Hej. Igen. Sitter och har bild/lunch eller något. Håller på att gipsa en staty eller vad man ska kalla det. Men väntar på att den ska torka. Igår var jag med Fille! Hon fick träffa valparna. Haha oj jag har inte ens nämnt det men vi har fått 3 små svarta dvärgpudel hanar, riktigt gosigt! Sen så käka vi schnizel och pommes med bea och kollade på Ugly Betty. Efter det planerade vi London resan som blir av i december! Så vi bokade flyg och sånt igår. Sen blev det bubbelbad och chill. 

 

Idag ska jag typ laga mat och stuff. Det blir fläskfilé-lasagne med ostsås och svamp! Sen så ska jag baka något... Kanske kolasnittar eller chokladmuffins.. Känns som det är mitt liv. Kort summering av mitt liv: matlagning/bakning/spel och konst! Med mera massa saker egentligen. Är sugen på att starta massa projekt. Typ nya vattenfärgs projekt, tatueringsidéer, börja fiffla med systemkameran och kanske fortsätta med min bokidé. Sen så finns det ju massa spel som jag måste spela ut oxå. Skulle vara så skönt att bara ta ledigt från skolan en vecka och bara utreagera alla mina estetiska frustrationer.. Som jag inte får ut på bildlektionerna. Inte på samma sätt i alla fall. 

 

Skriver mer ikväll! 

Av Michelle Richnau - 18 september 2014 11:43

Yes, weheartit är mitt liv.

       

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards