michipichii

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Michelle Richnau - 3 oktober 2014 17:30

Denna dag blev inte alls som jag förväntade mig, inte negativt. Förutom svenskalektionen. Den var precis som jag förväntade mig, en grymt tråkig och lång föreläsning. Men efter det så drog jag med Jossan till Kupolen och det var riktigt mys! Sen så skulle tydligen inte alls mina föräldrar upp till fjällen utan min bror och hans flickvän skulle komma hem till oss så istället för att bli forever alone i 3 dagar(vilket kan vara skönt ibland) mitt ute i skogen så blir det fullt hus, och imorgon kommer Rebecca hit och vi ska dra ut och dansa och plus på det 5 hundar varav 3 är valpar. Så från vindstilla till fullt drag kan man säga. Men det är rättså fint ändå. Ikväll ska jag väl... vänta på att de kommer, spela lite, rita och sånt. Choklad hör ju självklart in i planen.     

Tycker den sista var så klockren. 

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards