michipichii

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Michelle Richnau - 11 oktober 2014 21:43

Bara så himla bäst. 

Av Michelle Richnau - 11 oktober 2014 20:46

Idag hämtade jag och min mamma Ninni(min moster från Schweiz) i Borlänge. Vi gick in på kupolen sen, vilket det känns som om jag gör flera gånger i veckan, och köpte nytt smink och tog en frapino mocha(guds gåva till människan) på expresso house.

 

Mitt favorit smink är:

1. Maybelline's colossal volum express mascara cat eyes(helt underbar om man vill ha långa och fina ögonfransar)

2. Maybelline dream matte mouse, har en lite mörkare nu när jag solar, använder en foundation pensel till att aplicera med(den är helt perfekt, täcker allt fast den låter porerna andas)

3. Isadora's cover stick t.ex finnar eller sår(den fungerar väldigt bra, den ska tydligen hjälpa till att reducera finnar (bättre än make up store's tre-färgade cover up mix)

4. Chanel's blush, inte den krämiga utan den som mer är ett puder(gillar den starkt, blir en fin färg och sitter bra)

 


Sen när vi kom hem så gick jag och tränade på en gång, 42 minuter idag på springbandet. Sen när jag var klar så var maten färdig och det blev oxfilé, pommes, stekta tomater med beasås och ett glas vitt till det. Riktigt gott! Sen när jag kom upp till mitt rum stod en tidig present på bordet från min moster. 

 

Blev riktigt glad, gillar märkes grejer starkt och de luktade riktigt gott i en måttlig mängd. 

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards