michipichii

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Michelle Richnau - 10 november 2014 14:52

Var inte alls sugen på skola imorse. Men men. Åkte i alla fall hem vid lunch och har setat och spelat lite. Väldigt skönt. Sen halv 5 har jag klipptid! Faktiskt väldigt taggad. Vet dock inte riktigt hur jag ska klippa ännu. Det lutar åt någon av de här: 

     

 

I fredags fyllde jag 20 och då fick jag bland annat ett halsband och en "ljus-sak" med en fin text på av Beccis,love u babe, pengar till nipple piercing av Isak vilket jag gjorde samma dag! Gick snabbt och bra. Sen fick jag ett jätte fint silver armband av mormor och morfar och två jätte sköna t-shirtar, en svart läderplånbok från Marc by Marc Jacobs, clinic saker och pengar. Sen gav min bror mig ett "bonuskort", eller vad man ska säga, till Leauge of legends och lindt kulor i en låda som var XXXL. Klagar inte direkt. Sen fick jag pengar av mamma och bengan. Helgen var riktigt nice.


   

 

Nu ska jag kolla lite på senaste av Vampire Diaries. Lägger upp lite sköna bilder från weheartit.

 

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards