michipichii

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Michelle Richnau - 3 april 2014 09:30

Sitter och har formlektion just nu. Klar med det mesta så tar det ko-lugnt nu! Tydligen så ska min bror kanske flytta till Australien.. Känns både kul och sorgligt på samma gång för träffar ju honom knappt ändå när han bor i Stockholm. Men blir ju grymt kul att hälsa på honom isåfall! Då kan jag åka till både honom och sen till min moster i Schweiz. 

Foten börjar kännas bättre! Fast inte träningduglig ännu.. Känner hur jag blir mer spänd dag efter dag och stressig i magen så jag börjar panikäta. Kom på mig själv igår kväll efter jag först ätit köttgryta med potatis, lite vindruvor och en näve popcorn och sen börjar jag pressa i min två jävla muffins som om inte det jag ätit räcker?! Kände hur jag höll på explodera, hann knappt svälja maten. Nej, måste försöka slappna av nu innan jag kan börja träna igen. 

   

Bilderna(weheartit) går ju så bra ihop. 

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards