michipichii

Alla inlägg den 2 december 2014

Av Michelle Richnau - 2 december 2014 20:37

Tisdag idag. För er som inte visste det. Idag har jag haft bild hela dagen. På morgon passet höll vi på att sätta ihop våra pepparkakshus, jag gör muminhuset, blev rättså fint ändå. Kan lägga upp bild nästa gång. Sen efter lunch höll vi lite på med juldekorationer inför julkonserten, sen målade vi med öl. Låter nog jätte skumt men med det så skulle man få till björk-mönster. Det är lite spännande ändå. Förra gången fick vi göra granit-mönster. Jag åkte hem lite tidigare dock, hade så ont i magen. När jag kom hem så sov jag i 3 timmar. Sen efter det så har jag ätit, läst, städat och nu myser jag med en gottis skål och en kopp cleansing tea! 

Hallonsylt på botten, vispad grädde med lite vaniljsocker, några bananskivor, en halv kiwi och kokosflingor som strössel. Så otroligt gott. Men som sagt december mys, har det i princip varje dag nu. Bäddar sängen fint med filtar, tänder massa stearin ljus, sätter på min "Vibrant feelins" lista på spotify och bara chillar. Ska kolla lite tumblr och kanske fortsätta på tavlan så jag kan hänga upp den snart.  

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards