michipichii

Alla inlägg den 1 december 2014

Av Michelle Richnau - 1 december 2014 16:13

Haft en bra helg! I fredags så var jag hemma hos Jennie och hon hade en 80s tema fest, först var jag inte alls sugen på att klä ut mig men sen så bara ändrade jag inställning på någon sekund och blev jätte taggad. Det var en riktigt mysig kväll! Sen på lördagen så sov jag i princip hela dagen. Mot kvällen så drog jag och Sarah på roadtrip. Blev stopp i Borlänge för lyxshake på Max, sen vidare mot Säter i hopp om äventyr efteråt. Men vi hade inte en aning om vad som kom efter Säter så vi åkte tillbaka till Borlänge och tog en kaffe. Sen drog vi till Ludvika och gick runt i ca 2 timmar. Kom väl hem någon gång vid 4 på morgonen. Fint det. Fick precis ett paket ifrån Sarah. Tack du fina kvinna!

Sen på söndagen målade jag nästan hela dagen.      

Det ser nog inte ut som om det inte tog lång tid men det tog ett bra tag ändå! Håller på med den idag oxå. Sen så ska jag väl göra svenskaläxan. Någon gång.. 

 

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards