michipichii

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Michelle Richnau - 19 januari 2014 23:15

Mja, nu ligger jag här. På min lurviga golvmatta i mina randiga pyjamasbyxor och tänker. Tänker på intill allt. Sånna tankar som man inte riktigt kan sätta beskrivning på. Men en sak är säker. Jag suger på att blogga. Eller standard-blogga. Sådär jag vaknade, åt en supermega nyttig müsli och gjorde massa detaljerade produktiva saker nästan hela dagen som alla i min närhet måste läsa på min blogg för ingen skulle orka lyssna på det inlägg. Jag har inget emot att läsa sånt på andras bloggar men det blir liksom att se fel ut när jag ska inleda med vilken typ av frukost jag åt, liksom för vems skull ska jag skriva det för? Ska jag kolla tillbaka om några månader och bara "ajaa, omelett den 23e, påmint och åter noterat!"? Nej tack. Men okey. Hade Beccis här igår. Det var grymt mysigt att få vara med henne igen! Saknaden var stor. Vi pratade om allt gott och blandat, badade bubbelbad under stjärnklar himmel, myste till Ice age 4 och dirty dancing och åt fin fin mat! Tack för mysigheterna min ängel!

 

Det som har varit mest fokus dom senaste dagarna har varit teen wolf och mandariner i princip. yey 

Presentation


Tjo. Jag heter Michelle och är en tös på 20 år som gillar att bl.a. rita, fotografera och umgås med polare. I am the epic motherfucker.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards